Aftellen. - Reisverslag uit Vuokatti, Finland van MarissaNabben - WaarBenJij.nu Aftellen. - Reisverslag uit Vuokatti, Finland van MarissaNabben - WaarBenJij.nu

Aftellen.

Blijf op de hoogte en volg

27 Oktober 2014 | Finland, Vuokatti

Nog maar even en ik ben alweer thuis. Op stage gebeurd er niks speciaals meer. Dit komt omdat we volop aan het trainen zijn voor het winterseizoen.

Het is raar om te zeggen dat ik volgende week alweer naar huis toe ga. De 11 weken die ik hier zit zijn voorbij gevlogen! Het was een super tijd en ik weet dat ik geen betere stage plaats en begeleider kan krijgen.

  • 02 November 2014 - 12:22

    Kirsten:

    Wij zijn ook heel blij dat je nu heel snel naar huis komt!
    Geniet er nog n paar dagen van en dan....
    Dikke X van thuis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Vuokatti

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2014

Acht dagen tot thuis.

27 Oktober 2014

Aftellen.

10 Oktober 2014

Nog maar 4 weekjes te gaan..

25 September 2014

Bijna op de helft.

17 September 2014

Nieuwe stagiaires.

Actief sinds 12 Juni 2014
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 3105

Voorgaande reizen:

12 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: