Nog maar 4 weekjes te gaan.. - Reisverslag uit Vuokatti, Finland van MarissaNabben - WaarBenJij.nu Nog maar 4 weekjes te gaan.. - Reisverslag uit Vuokatti, Finland van MarissaNabben - WaarBenJij.nu

Nog maar 4 weekjes te gaan..

Blijf op de hoogte en volg

10 Oktober 2014 | Finland, Vuokatti

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets op mijn blog heb geschreven! Maar alles gaat hier zijn gangetje en er zijn geen problemen.

Afgelopen week heb ik op de utv mogen rijden, dit is een quad. Hiermee geven we de honden soep. We geven de hond alleen soep als het koud is. Na de soep moeten we twee uur wachten voordat we de honden mogen gaan trainen. Deze week hebben we ook voor het eerst getraind op de 5 kilometer baan. Het zag er erg mooi uit. Ben benieuwd hoe het eruit ziet met sneeuw, maar ik weet niet of we die hier nog gaan meemaken.

Verder is er niks speciaals gebeurd afgelopen week..

  • 24 Oktober 2014 - 18:50

    Johan:

    Hallo Marissa,

    Leuk dat je bij Vuokatti husky stage loopt! Ik en twee klasgenoten van mij gaan volgend jaar april tot juni/juli bij dit bedrijf stage lopen!

    Wij zijn alle drie van Management dierverzorging niveau 4, op het Nordwin College in Leeuwarden.
    Zou je mij eventueel een mailtje kunnen sturen dat ik jou een keer kan bellen? Heb een aantal vraagjes over de stage en het verblijf etc.

    Ik zou het erg op prijs stellen... Hoop ook nog meer van je blog te kunnen lezen!

    Groetjes,
    Johan Stork

  • 25 Oktober 2014 - 10:50

    Kirsten :

    Heey Mris,
    Wat betreft de sneeuw dat is helemaal goed gekomen he
    Vandaag over 2 weken ben je weer thuis!! Heerlijk dat je zo'n fantastische stage hebt gehad maar k ben ook heel blij dat je weer bijna thuis komt

    Dikke X van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Vuokatti

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2014

Acht dagen tot thuis.

27 Oktober 2014

Aftellen.

10 Oktober 2014

Nog maar 4 weekjes te gaan..

25 September 2014

Bijna op de helft.

17 September 2014

Nieuwe stagiaires.

Actief sinds 12 Juni 2014
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 3104

Voorgaande reizen:

12 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: