Bijna op de helft. - Reisverslag uit Vuokatti, Finland van MarissaNabben - WaarBenJij.nu Bijna op de helft. - Reisverslag uit Vuokatti, Finland van MarissaNabben - WaarBenJij.nu

Bijna op de helft.

Blijf op de hoogte en volg

25 September 2014 | Finland, Vuokatti

Jaja, het is zover! Dinsdag is het begonnen met sneeuwen.. In het begin was het natte sneeuw, maar laterna was het sneeuw die bleef liggen! Bij ons huisje bleef het tenminste liggen en op stage was het nog steeds zo'n beetje natte sneeuw.. Het zag er echt prachtig uit. Net winter wonderland.

Alleen helaas vandaag heeft het gedooid en is de sneeuw alweer weg aan het gaan.

Maar zoals ik in mijn vorige blog heb verteld is de temperatuur vanaf maandag omlaag gegaan en zijn we begonnen met trainen! We doen nog de kleine rondjes. Dit wil Kimmo graag zodat we het nog beter onder de knie krijgen en dan mogen we naar het 5 kilometer rondje. Ben heel benieuwd hoe dat rondje eruit ziet. De temperatuur voor aankomende week gaat weer omhoog dus dat is wel balen.

We hebben echt een super stage begeleider! Hij lacht mee met onze grapjes en maakt zelf ook grapjes. Maar hij kan ook zijn serieuze kant laten zien onder het werk. Verder heeft hij ons al laten weten dat we allemaal goed ons werk doen en dat hij tevreden over ons is. Hier ben ik erg blij mee. Ook is het super gezellig met de andere stagiaires! Kunnen heel hard lachen met elkaar en de samenwerking verloopt ook prima.

Een betere stage had ik niet kunnen wensen denk ik zo.

En pakketje nummero twee is onderweg vanuit Nederland haha. Ben erg benieuwd wat mam er allemaal in heeft gedaan (en de verassing).

  • 01 Oktober 2014 - 19:29

    Suus:

    Ha Marissa,

    ik lees je verslag iedere keer met veel plezier!
    Wat sjiek om te lezen dat alles zo naar je zin is, dan vliegt de tijd voorbij denk ik zo.
    Ik kon je van de week helaas niet goed verstaan, jammer.
    Hopelijk krijgen jullie daar weer gauw sneeuw om te tochten.

    Geniet ervan en tot je volgende verslag.
    Groetjes,
    Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Vuokatti

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2014

Acht dagen tot thuis.

27 Oktober 2014

Aftellen.

10 Oktober 2014

Nog maar 4 weekjes te gaan..

25 September 2014

Bijna op de helft.

17 September 2014

Nieuwe stagiaires.

Actief sinds 12 Juni 2014
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 3093

Voorgaande reizen:

12 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: